Voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden!
Eigen magazijn van 3500m2, snelle levering
10.000 producten, laagste prijsgarantie

Klantenservice

Heeft u een vraag aan ons over een product wat u heeft gekocht of wilt u meer weten over onze diensten? Raadpleeg dan de onderstaande informatie. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan even contact met ons op. Onze klantenservice is dagelijks bereikbaar via +31 (0) 35 205 70 04 of info@serverkast.nl.

Levering

Wanneer u een product bij ons heeft besteld en de betaling is goedgekeurd, wordt deze doorgaans binnen 1 à 2 werkdagen geleverd. Een langere levertijd komt alleen voor wanneer het product niet op voorraad is. Informatie hierover kunt u vinden bij de productinformatie op onze website. Mocht dit niet worden vermeld, dan kunt u even contact opnemen met uw accountmanager of de afdeling Websales via +31 (0) 35 205 70 04

 

Let op: alle levertijden die worden vermeld op onze website zijn een indicatie en kunnen achteraf gewijzigd worden.

Verzendkosten

De verzendkosten voor onze producten zijn gratis voor orders boven de €25 in Nederland. Voor Belgje en andere Europese landen hanteren we andere tarieven. Om de exacte kosten in kaart te bregen, voeg uw producten in de winkelwagen en ga naar afrekenen. Daar ziet u de juiste kosten. Uw bestelling wordt bezorgd door DHL, TNT, DPD of Benbecker. Moet uw pakket met spoed worden geleverd of heeft u speciale wensen? Neem dan contact op met onze afdeling Verkoop via +31 (0) 35 205 70 04

Betaling

De betaling van uw bestelling gebeurd op een veilige manier. De pagina waarop u de betalingsgegevens invoert, wordt beveiligd door middel van SSL. Er zijn verschillende mogelijkheden om de betaling te doen:

-       Betaling vooraf

-       iDEAL

-       Contant (alleen bij afhalen op onze vestiging in Soest)

-      Bankcontact 

 

Betaling vooraf

U kunt ook vooraf een betaling bij ons doen. Na het plaatsen van de bestelling, ontvangt u een email van Mollie payment met het betalingskenmerk en ons rekeningnummer. Ook staan in deze email de instructies voor de overboeking. Wanneer u de betaling heeft gedaan duurt het 1 tot 2 werkdagen tot wij het bedrag hebben ontvangen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling verzonden.

  

iDEAL

iDEAL is de standaard voor internetbetalingen van diverse banken in Nederland. U kunt uw bestelling betalen met iDEAL door op het iDEAL-icoon te klikken en uw bank te selecteren. Vervolgens verschijnt er een pop-up met het inlogscherm van uw bank. De betaling verloopt hetzelfde als bij internetbankieren. Wanneer u de betaling heeft voldaan, zult u terug worden gestuurd naar onze website om uw bestelling af te ronden.

Het is belangrijk om uw bestelling af te ronden. Wanneer u dit niet doet, zal de bestelling niet worden geplaatst. Indien de bestelling na uw betaling toch niet wordt afgerond, dan kunt u even opnieuw inloggen op onze website en de producten in het winkelmandje opnieuw bestellen. U kunt dan in het vak ‘speciale instructie’ aangeven dat u al heeft betaald en de betalingsreferentie vermelden. Deze staat vermeld op uw bankafschrift en bestaat uit negen cijfers. Als betaalmethode kunt u nu klikken op ‘betaling vooraf’. De bestelling zal dan alsnog worden verstuurd.

Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode

Bij Serverkast.nl bieden wij een uitstekende klantenservice. Wij willen dan ook graag dat u tevreden bent. Het kan natuurlijk gebeuren dat u achteraf niet tevreden bent over de aankoop. Dit is bij ons geen probleem! Wij hanteren een afkoelingsperiode van 5 dagen na de aankoop, waarin u zich kunt bedenken en de mogelijkheid hebt om het product te retourneren. Wanneer u het product terugstuurt is het van belang dat deze compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit.

 

Wilt u het product retourneren? Vraag dan eerst een RAN (Retour Autorisatie Nummer) aan via info@serverkast.nl. Op die manier kunnen wij uw verzoek sneller afhandelen. Onze klantenservice zal na retournering binnen 5 werkdagen contact met u opnemen.

Retourneren

Ontevreden over product

Bent u niet tevreden over het product? Dat is vervelend! Bij Serverkast begrijpen we dat dit kan gebeuren. U kunt dit daarom binnen 14 dagen na ontvangst bij ons melden. Na deze melding heeft u 14 dagen de tijd om het product kosteloos terug te sturen.

Product defect/incompleet/verkeerd

Is het product defect, incompleet of heeft u een verkeerd product ontvangen? Neem dan binnen één werkdag contact met ons op. Binnen 5 werkdagen zal de klantenservice contact met u opnemen. U hoeft in dit geval het product niet zelf terug te sturen, de transporteur zal deze bij u ophalen. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden. Twijfelt u of het product defect is? Neem dan even contact op met onze klantenservice via +31 (0) 35 205 70 04

Product defect binnen garantieperiode

Mocht uw product defect raken binnen de garantieperiode, dan kunt u een kopie van de factuur en de omschrijving van het probleem sturen naar info@serverkast.nl

Transportschade

Mocht uw bestelling beschadigd zijn tijdens het transport, dan is het belangrijk dat u dit pakket niet in ontvangst neemt. Wanneer de transporteur een beschadigd pakket bij u aflevert, mag u deze namelijk weigeren. Neem in deze situatie binnen 6 uur contact op met onze klantenservice via +31 (0) 35 205 70 04 of info@serverkast.nl

 

Ziet u pas dat het product beschadigd is wanneer u het pakket al in ontvangst heeft genomen, dan dient u ook binnen 6 uur contact op te nemen met onze klantenservice voor de afhandeling hiervan.

 

Tip: Wanneer het pakket schade heeft maar deze lijkt mee te vallen en u het pakket wel in ontvangst neemt, dan kunt u op het ontvangstbewijs aangeven dat u het pakket met schade heeft aangenomen. Mocht het product in het pakket beschadigd of defect zijn, dan zijn wij sneller in staat om uw verzoek af te handelen.

Veelgestelde vragen 

1.- Heeft Serverkast.nl een T&T van mijn bestelling?

Bij Serverkast.nl werken we samen met verschillende transportbedrijven om alle bestellingen te verzenden waaronder DHL, TNT, DPD en Benbecker. Bij enkele van deze bedrijven ontvangen wij een Track & Trace nummer, bij andere niet. Wanneer wij een T&T ontvangen, zullen wij deze naar u doorsturen per e-mail.

 

2.- Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer u een bestelling plaatst voor 16:00, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen heeft u de bestelling dan de volgende dag in huis. In sommige gevallen doet de transporteur er iets langer over en zal de bestelling enkele dagen later worden bezorgd.

  

3.- Waar is mijn bestelling?

Wanneer u bij de betaling van uw bestelling kiest voor de betaalmethode “Vooruitbetaling”, kan het enige tijd duren voordat wij de bestelling kunnen versturen. Dit komt omdat wij samenwerken met het betalingssysteem Mollie. Het verwerken van de betaling kan 2 werkdagen duren.

 

Om deze reden adviseren wij u om gebruik te maken van iDEAL of en andere betaalmethode waarbij wij de betaling direct ontvangen. Wilt u toch liever vooruit betalen? Volg dan de instructies van Mollie en maak niet rechtstreeks een bedrag over naar onze bankrekening.

 

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een Track & Trace code. Hiermee vindt u de laatste informatie over je bestelling en ziet u wanneer deze bezorgd zal worden. Mocht u vragen hebben over de status van uw bestelling, neem dan gerust contact met ons op.

 

4.- Kan ik op rekening kopen?

Voor sommige klanten bestaat de mogelijkheid om “op rekening” een bestelling te plaatsen. Mocht u hier interesse in hebben, dan kunt u contact opnemen met de sales afdeling via info@serverkast.nl

 

5.- Is het mogelijk om dropshipment te leveren?

Ja, dat is mogelijk. Wij leveren ook bestellingen van dropshipping, waarbij we de bestelling blanco sturen.

 

 

6.- Kan ik een kopie van mijn factuur ontvangen?

Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt, ontvangt u automatisch een factuur in PDF per e-mail. Wanneer u een account heeft, kunt u de factuur ook downloaden via uw account.

 

8.- Kan ik mijn factuur op een ander e-mailadres ontvangen?

Wanneer u een bestelling plaatst, is het mogelijk om een ander factuuradres aan te geven dan het afleveradres. Zo is het mogelijk om verschillende e-mailadressen te gebruiken voor de factuur en de aflevering.

 

9.- Kunnen jullie bellen voor het leveren van mijn bestelling?

Het is voor ons helaas niet mogelijk om invloed uit te oefenen op het moment van levering. Dit komt omdat wij werken met externe transportbedrijven. Wij proberen echter zo goed mogelijk te communiceren met hen over de verwachte levertijden.

 

10. Hoe kan ik een product of bestelling retourneren?

U heeft na levering van uw bestelling 14 dagen de tijd om deze te retourneren. Hiervoor kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Wanneer wij een verkeerd product hebben geleverd of het product beschadigd is, komen wij deze kosteloos bij u ophalen.Mocht u het product om een andere reden willen retourneren, dan dient u de retourkosten zelf te betalen. Ook in die situatie komen wij het product bij u ophalen.

Heeft u andere vragen? Lees onze veelgestelde vragen of stel uw vraag online!

Voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden!
Eigen magazijn van 3500m2, snelle levering
10.000 producten, laagste prijsgarantie